فیلم های بازی لیگ برتر-فوتبال برتر-جدیدترین اخبار و اطلاعات بازی های لیگ برتر

فوتبال برتر لیگ برترفروش فیلم های لیگ برتر به صورت کامل و خلاصه شده واطلاعات کامل بازی ها به طور رایگان -دانلود اموزش تصویری ورزش

فیلم های بازی لیگ برتر-فوتبال برتر-جدیدترین اخبار و اطلاعات بازی های لیگ برتر

فوتبال برتر لیگ برترفروش فیلم های لیگ برتر به صورت کامل و خلاصه شده واطلاعات کامل بازی ها به طور رایگان -دانلود اموزش تصویری ورزش

فیلم های بازی لیگ برتر-فوتبال برتر-جدیدترین اخبار و اطلاعات بازی های لیگ برتر

اخرین اخبار ونتایج بازی های لیگ برتر فوتبال ایران
جدیدترین و نایاب ترین فیلم ها و ویدیوهای ورزشی
اموزش تمامی رشته های ورزشی
ویدیو وفیلم تمامی بازی های لیگ برتر
فروشگاه فیلم و ویدیو بازی ها
تمامی رویدادهای ورزشی فوتبال ایران
مرجع کامل لیگ برتر ایران
فصل 95 96 لیگ برتر
اخرین اطلاعات از نقل و انتقالات
لیگ برتر دوره پانزدهم
لیگ برتر دوره شانزدهم
امار واطلاعات لیگ برتر فوتبال ایران
دانلود اموزش تصویری ورزش
فروش مجموعه اموزشی ورزش والیبال ،بیلیارد ، فوتبال و...

پیوندها

رامین رضاییان و مهدی طارمی در تیم ریزه اسپور ترکیه


ماجرای کامل بستن قرار رامین رضاییان و مهدی طارمی و حواشی پیرامون ان


ترکاشوند: از رضاییان شکایت کردیم و نمی گذاریم ITC او صادر شود.

محمدعلی ترکاشوند معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص فسخ قرارداد رامین رضاییان گفت:" رضاییان تمام مبلغ قرارداد خود را گرفته است زیرا ما وی را 20 درصد جریمه کرده بودیم و نامه آن را هم به سازمان لیگ ابلاغ کردیم. وی در یک اردو لباس اسپانسر را نپوشید و اسپانسر به همین دلیل ما را جریمه کرد به همین دلیل این بازیکن از سوی باشگاه جریمه شد. ما از وی شکایت کردیم و نمی گذاریم ITC این بازیکن صادر شود. "

سایت رسمی باشگاه ریزه سپور خبر انتقال مهدی طارمی به این تیم را تأیید کرد. قرارداد طارمی دو ساله خواهد بود.

بقیه در ادامه مطلب

رامین رضاییان و مهدی طارمی دو بازیکن تیم پرسپولیس در لیگ پانزدهم، امشب با حضور در شهر استانبول ترکیه با تیم ریزه اسپور این شهر قرارداد امضا کرده و طبق اعلام قبلی بود که امشب به تهران بازگردند.
@tarafdari
همزمان با حضور طارمی و رضاییان در شهر استانبول، انفجاری در فرودگاه آتاتورک استانبول بنا بر اعلام خبرگزاری فارس 28 کشته و 60 زخمی برجای گذاشت که با توجه به احتمال حضور این دو بازیکن در این فرودگاه در حین انفجار نگرانی های زیادی در مورد سلامتی آنها به وجود آمده و هنوز خبری از این دو بازیکن با توجه به خاموش بودن تلفن همراهشان در دست نیست!

​​​​​​​در همین راستا خبرگزاری باشگاه خبرنگاران نوشت؛

مهدی طارمی طبق بلیط رزرو شده قرار بوده است با پرواز ساعت 21:55 دقیقه امشب به تهران بازگردد.
خبرگزاری ایسنا نیز در این مورد نوشت:

تلاش ها برای تماس با طارمی و رضائیان بی نتیجه است و از سرنوشت این دو فوتبالیست کشورمان خبری در دست نیست.
البته طبق اعلام برخی سایت های محلی در کشور ترکیه بنا بر اعلام یکی از مقامات دولت این کشور اکثر جان باختگان و مجروحین در این حادثه شهروندان کشور ترکیه می باشند.

طارمی: ما در زمان انفجار در فرودگاه نبودیم؛ در ترکیه ماندیم تا کارهای اقامت مان را انجام دهیم

خدا را شکر من و رامین سالم و سرحال هستیم. ما قرار بود اواخر سه شنبه شب به ایران بیاییم اما چون کار ما با باشگاه ریزه اسپور به عقد قرارداد کشید دیگر به سمت فرودگاه نرفتیم و به هتل محل اقامت خود برگشتیم.

وی ادامه داد:  ما تا چند روز دیگر به تهران باز خواهیم گشت چرا که باید کارهای اقامت و تهیه منزل در ترکیه را انجام دهیم. باید بگویم ما حتی صدای انفجار را هم نشنیدیم و خدا را شکر سالم هستیم

تلاش بی فایده باشگاه پرسپولیس؛ فیفا ITC رضاییان را صادر می کند

بر  اساس قوانین فیفا، اگر  باشگاه مبدا (پرسپولیس)  ظرف مدت پانزده روز، به درخواست باشگاه مقصد (ریزه سپور)، ITC  بازیکن را صادر نکند، فیفا ITC  این بازیکن را صادر  خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس می تواند از طریق کمیته انضباطی از  رضاییان شکایت کند اما این شکایت در  نهایت منجر به جریمه شدن رضاییان خواهد شد و مشکلی در صدور  ITC  او به وجود نخواهد آمد.

این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده اند حاضر به صدور  ITC  بازیکن پیشین خود نیستند
رامین رضاییان در حالی‌که مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی هستند که یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد، اما پس از فسخ یک‌طرفه این قرارداد، شب گذشته به تیم ریز اسپور ترکیه پیوست.

 در همین خصوص از سوی باشگاه پرسپولیس نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ارسال شده که در آن پرسپولیسی‌ها با ارائه مدارک نشان دادند که به تعهدات خود نسبت به رضاییان عمل کرده‌اند و نباید این بازیکن اجازه پیدا می ‌کرد به‌صورت یک‌طرفه قراردادش را فسخ کند.

پرسپولیسی‌ها امروز مجدداً اعتراض خود را فدراسیون فوتبال ابلاغ کردند و خواهان محرومیت رضاییان تا اطلاع ثانویه به دلیل فسخ یک‌طرفه قرارداد شدند

تاج: رضاییان حق فسخ یک‌طرفه قراردادش را نداشته است

مهدی تاج در صحبت با هواداران معترض پرسپولیس در مورد فسخ یک‌طرفه قرارداد رامین رضاییان گفت: با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس 70 درصد از پول رامین رضاییان را پرداخت کرده این بازیکن حق فسخ یک‌طرفه قراردادش را نداشته است.

رئیس فدراسیون فوتبال در  پاسخ به ادعای یک هوادار مبنی بر اینکه اختلاف کی‌روش و برانکو باعث شده سرمربی تیم ملی از طارمی و رضاییان بخواهد به ترکیه بروند، اظهار داشت: کی‌روش مربی بزرگی است، همان‌طور که برانکو هم کاربلد است. باید تعامل بین این دو مربی حفظ شود تا منافع ملی آسیب نبیند.

برای خرید ویدیوهای منحصر به فرد این وبلاگ بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


ویدیو و فیلم بازی های لیگ برتر ایران و تیم ملی ایران با کیفیت hd و فورمت محبوب mp4 قابل پخش در تمامی دستگاههای پخش ویدیو و گوشی های همراه


ویدیو های اموزش ورزش های بیلیارد و والیبال پخش شده از شبکه سراسری ورزش با کیفیت hd

نظرات (۱)

امیدوارم موفق بشن..
پاسخ:
بله ماهم امیدوارییم ایرانیان هر کجا باشن موفق باشن و مایه سربلندی نام ایران بشن
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی