فیلم های بازی لیگ برتر-فوتبال برتر-جدیدترین اخبار و اطلاعات بازی های لیگ برتر

فوتبال برتر لیگ برترفروش فیلم های لیگ برتر به صورت کامل و خلاصه شده واطلاعات کامل بازی ها به طور رایگان -دانلود اموزش تصویری ورزش

فیلم های بازی لیگ برتر-فوتبال برتر-جدیدترین اخبار و اطلاعات بازی های لیگ برتر

فوتبال برتر لیگ برترفروش فیلم های لیگ برتر به صورت کامل و خلاصه شده واطلاعات کامل بازی ها به طور رایگان -دانلود اموزش تصویری ورزش

فیلم های بازی لیگ برتر-فوتبال برتر-جدیدترین اخبار و اطلاعات بازی های لیگ برتر

اخرین اخبار ونتایج بازی های لیگ برتر فوتبال ایران
جدیدترین و نایاب ترین فیلم ها و ویدیوهای ورزشی
اموزش تمامی رشته های ورزشی
ویدیو وفیلم تمامی بازی های لیگ برتر
فروشگاه فیلم و ویدیو بازی ها
تمامی رویدادهای ورزشی فوتبال ایران
مرجع کامل لیگ برتر ایران
فصل 95 96 لیگ برتر
اخرین اطلاعات از نقل و انتقالات
لیگ برتر دوره پانزدهم
لیگ برتر دوره شانزدهم
امار واطلاعات لیگ برتر فوتبال ایران
دانلود اموزش تصویری ورزش
فروش مجموعه اموزشی ورزش والیبال ،بیلیارد ، فوتبال و...

پیوندها

همه حواشی قبل از بازی دوستانه منتخب ایران و ستارگان فوتبال لالیگا



علی دایی: از پروین تشکر می کنم اما در بازی ستارگان به میدان نخواهم رفت

اعضای تیم ستارگان لالیگا برای دیدار مقابل تیم ستارگان ایران به تهران آمدند.
این دیدار روز پنجشنبه ساعت 19:00 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

کریمی: در شرایط ایده‌ آل هم بودم در بازی ستارگان شرکت نمی‌ کردم


بقیه را در ادامه مطلب بخوانید

همه حواشی قبل از بازی دوستانه منتخب ایران و ستارگان فوتبال لالیگا



علی دایی: از پروین تشکر می کنم اما در بازی ستارگان به میدان نخواهم رفت

اعضای تیم ستارگان لالیگا برای دیدار مقابل تیم ستارگان ایران به تهران آمدند.
این دیدار روز پنجشنبه ساعت 19:00 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

کریمی: در شرایط ایده‌ آل هم بودم در بازی ستارگان شرکت نمی‌ کردم


علی کریمی درباره اینکه از او برای حضور در بازی خداحافظی جواد نکونام که فردا (پنجشنبه) بین تیم‌های ستارگان فوتبال لالیگا و ستارگان فوتبال ایران برگزار می‌شود، دعوت به‌عمل آمده است، عنوان کرد:" مصدومیتم به گونه‌ای نیست که نتوانم بازی کنم. با این حال اگر مصدوم نبودم و در شرایط ایده‌آل هم به سر می‌بردم در این مسابقه به میدان نمی‌رفتم. هواداران دلیل این موضوع را می‌دانند و من نیز قصد ندارم در بازی فردا به میدان بروم. امیدوارم افرادی که برای تماشای مسابقه به ورزشگاه می‌روند از دیدن یک بازی زیبا لذت ببرند."
عابدزاده در تمرینات تیم ستارگان ایران پیش از بازی با ستارگان لالیگا.

بعد از تماس تلفنی خداداد عزیزی؛ علی کریمی به تیم ستارگان اضافه شد


اعضای تیم ستارگان لالیگا برای دیدار مقابل تیم ستارگان ایران به تهران آمدند.

این دیدار روز پنجشنبه ساعت 19:00 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.




نظرات (۱)

مطلب همه حواشی قبل از بازی دوستانه منتخب ایران و ستارگان فوتبال لالیگا شمارو مطالعه کردم. مایل به تبادل لینک با شما هستم:
www.partchap.com
پاسخ:
ابتدا لینک وبلاگ را در پیوند های روزانه خود  با نام فوتبال برتر -فروش ویدیو های لیگ ایران قرار دهید. سپس لینک ونام سایت خود را در اینجا قرار دهید تا در اسرع وقت تبادل لینک انجام گیرد.
با تشکر
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی